IntelliStamp integratie

stempelVandaag wensen besturen en organisaties efficiënter te werken en meer op een digitale manier te werken in plaats van op papier. Dit om een betere en snellere dienstverlening aan te bieden, maar ook om kosten te besparen.

Vaak kan een attest of document wel aangevraagd worden via de website van de gemeente, maar moet de burger het document nog zelf komen afhalen of wordt het per post opgestuurd. Documenten digitaal doorsturen, bijvoorbeeld via e-mail, kon niet altijd omdat de juridische echtheid van het document niet kon gegarandeerd worden. Zeker niet als het document wordt afgedrukt. En vaak is het juist de papieren versie die een burger nodig heeft om te bezorgen aan een derde partij (werkgever, notaris …).

Daarom ontwikkelde Remmicom samen met IntelliStamp een oplossing om documenten digitaal af te leveren en via de IntelliStamp technologie een oplossing te bieden aan de juridische waarde.

Remmicom voorziet in twee oplossingen:

  • Het plaatsen van een IntelliStamp op een document dat wordt afgeleverd vanuit de backoffice
  • Het afleveren van online documenten met InteliStamp via de E-loket module

In een eerste fase bieden we deze oplossing aan voor het domein Burgerzaken. Sommige van deze documenten of attesten zijn makkelijk afleverbaar via het E-loket zonder tussenkomst van een medewerker. Maar onze oplossing om een IntelliStamp te plaatsen op documenten die vanuit de backoffice worden gegeneerd, staat open voor elk ander document, ook documenten die gegeneerd worden uit pakketten van andere leveranciers.

Interesse?

Wenst u meer informatie over onze InteliStamp integratie? Aarzel niet om ons te contacteren ...